Com enfortir el sòl pèlvic

Tot el que hauries de saber sobre el sòl pèlvic

Algun cop has sentit parlar del sòl pèlvic i t’has fet els preguntis següents:

Què és?
El sòl pèlvic és un conjunt de músculs i lligaments antigravitatorios que es troben en la base de la pelvis. S’inclou dins del sistema core, els músculs profunds que formen les parets que “tanquen” el nostre tronc: l’abdomen, el diafragma, els oblics, la musculatura lumbar i el sòl pèlvic.

Perquè és afebleix?
L’embaràs, part, postpart i menopausa també són factors que danyen el sòl pèlvic, produint atròfia i sequedat vaginal.
El restrenyiment crònic és un dels principals factors de risc de les disfuncions pèlviques.
Esports d’alt impacte, com poden ser el voleibol o el running, solen tenir una prevalença d’incontinència d’orina del 80%.

Com el puc enfortir?
Existeixen diverses tècniques i tractaments per a enfortir els músculs d’aquesta zona, per exemple, la gimnàstica abdominal hipopresivaelectro-estimulació, masoterapia i cinsiterapia.

En aquest vídeo també podràs trobar EXERCICICS perquè puguis treballar-l’en el teu dia a dia. 

 

UNEIX-TE

Registra’t i comença una nova vida!

Aquí trobaràs les últimes novetats del món del fitness, la natació, l’exercici funcional i totes les formes d’esport possibles pel teu benestar i ajudar-te a començar una vida saludable

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra > política de cookies ACEPTAR

Aviso de cookies