1/ Mou-te més: No utilitzis l’ascensor, vés amb bici al treball, acudeix caminant amb el carret al supermercat… mantenir-te actiu/va tot el dia resta més calories que les estones aïllades d’esport intens (que també són imprescindibles).

2/ Crema més: Inclou exercicis de força en el teu entrenament. Guanyar massa muscular augmenta les calories que cremes fins i tot quan estàs en repòs.

3/ Evita posar-te a dieta: Les dietes estrictes relenteixen el teu metabolisme i a més freqüentment produeixen “efecte rebot”. És molt millor adoptar hàbits saludables que no suposin un gran sacrifici, però que puguis mantenir per sempre. Perdràs pes a poc a poc, però no ho recuperaràs.
adelgazar-la-cintura1
4/ Tots els teus menjars equilibrats: No solament es tracta d’equilibrar la balança al final del dia. Si tots els teus menjars, fins i tot els desdejunis, contenen proteïnes i vegetals, et sadollaràs abans i et serà més senzill continuar tot el dia amb una dieta saludable.

5/ Dedica a cada menjar el temps i l’atenció que mereix: Menja a poc a poc i concentrat en la tasca. Menjar mentre veus la tele o treballes, a tota velocitat, amb la ment en una altra cosa farà que no registris aquesta ingesta com a satisfactòria i tindràs gana molt abans.

6/ Abans de menjar, pensa-ho: Moltes vegades no mengem per gana sinó per ansietat. Abans de cada àpat reflexiona sobre si realment tens gana. Això també t’ajudarà a detenir-te quan hagis aconseguit un nivell adequat de sacietat en cada menjar.

7/ Un gran got d’aigua: El truc de les àvies funciona. Un gran got d’aigua un quart d’hora abans de començar a menjar t’ajudarà a sentir-te sadollat molt abans.

font: sportlife

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra > política de cookies ACEPTAR

Aviso de cookies